Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Friday, May 18, 2012

EXAM MOOD

okey hai , now im in exam mood . hihi .

isnin , bm 1 , sejarah 1 and bi 2 .
alhamdulillah bm boleh buat , karangan apa semua . hihi , emm sejarah entah lah . banyak tak baca le . and bi 2 pun boleh buat tapi short story belakang sekali kosong . tak buat langsung sebab tak baca cerita tu . sorry k teacher .

selasa , bm 2 ,  sejarah 2 , pjpk
okey alhamdulillah bm 2 boleh buat , sejarah 2 hancur berderai , PJPK tak payah tanyalah . 15mins je aku buat lepastu tidur , makan segala .

rabu ,
YEYY GARI GURU ! SELAMAT HARI GURU . I LOVE YOU ALLSSSS :)

khamis , agama 1 and sains 2 .
alhamdulillah agama aku sangat sangat boleh buat , err macam biasa . sains hancur . ada ke pasal neurone tu aku buat MULTICELLULAR NEURONE and UNICELLULAR NEURONE . padahal tak wujud pun jawapan sebegitu . buat kena maki je . dahla teacher aisya tengah pregnant . nanti kesian baby dia . tapi teacher , saya dah tukar jawapan . tanya ainbal . hee

jumaat , agama 2 and akaun 1 .
hihi again thanks god aku boleh buat . err yang tajwid tu lemah sikit le . maklum lah tak sekolah agama kan . haha ngaji pun eerrr ehh tapi dah khatam okey . hee and akaun hihihihihihi mampos lah . ni hilal and aqil punya pasal le ni . lepak dengan aku muahkan perasaan pasal awek diorang tak reti pujuk lah apa . dah aku tak baca buku . grr

No comments:

Post a Comment