Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Sunday, May 27, 2012

CAMPING SUPERB !

SEKOLAH

pagi pagi datang , sumpah aku tak mengantuk . semangat gila . sampai je jumpa teah , alyaa , nad and munirah . lepastu beratur . then puteri si baby datang . kitorang dengar taklimat dari acik meme lepastu ambil makanan , naik bas . duduk belakang sekali . bising sangat . alaa standard kan dengan kawan .



 

KEM

kitorang sampai dekat  chepor dalam pukul 8 rasanya , then tunggu lori sebab masuk sana kena naik lori . bas tak boleh masuk . betoi jadi histeria . sebba lori tu laju gila . jerit jerit bagai . tapi sumpah best gilaaaa ! then sampai dekat kem tu lepak kejap . lepatu berkumpul ada taklimat dari orang sana . mengantuk . tak sabar . tentukan kumpulan , nama kumpulan , lepastu buat logo , sorakan , misi visi , eehh aku kumpulan DOL SAID . and hariz ketua . aku timbalan ketua . gatai hariz pilih aku kenapa ? then kena datang depan bagai . lepastu kitorang masuk khemah thennnnnnnnn JUNGLE TRACKING ! jyehhh fuhhhh gangster gila . mendaki kerja . dahla aku  kena pegang telor . sebab ornag tu suruh jaga telor . hariz kata telor tu faiz ada buat retak sikit . grr then lalu sungai . fuh memang best lah . jalan je jatuh . basah . haha lawak gila . lepastu kitorang hilang woo . tu lah sebab before tu kitorang geng form 4 kerja gelak jee . memang padan muka lah ceritanya . sampai kem balik terjun kolam . dalam . main air dengan teah , nad and b . macam orang gila pun ada . lemaskan nanad . wee . then masuk khemah . dah sakit kepala bagai . maghrib . pukul 9 kumpul . main game paling membosankan . aku and hariz dah merepek entah kemana . sembang pasal gambar myspace . eyyuuww . and then masuk khemah . kmai tidur pukul 2 . geng solat kecuali alya semua dah tidur . aku , b , teah , shahirah and sofea tak tidur lagi . bergurau senda , gatai gatai . b SS dengan kajang , kitorang melantak . aku and shahirah pi kacau budak cina . takut they all main spirit coin , gatai ! lepastu sornag sorang tidur . yang shahirah tu khemah dia dengan fatin hamimah , tapi dia tidur dengan kitorang , sofea demam . dua dua comel . dua dua gilaaaa . wee then pagi bangun eerr kami tak mandi taw taw . hahahahahhahaahahhahahaahaa ! aaaalaa lek ahh . maleh sebab sejuk sangat . then siap , senamrobik . eyy tak keluar peluh langsung . kitorang makan , pukul 9 naik balik . ada game last lepastu penutup . turun siap siap makan , ambil beg , naik lori . then PULANGGGG !!!!!








okeyy dah habis . btw thanks to all my friends and junior yang comel <3

1 comment: