Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Wednesday, December 22, 2010

ryena yang baru :)

okey . hmm aku tak tahu nak cakap apa . sebab aku dah lupe . ouh .
humm aku rasa aku nak jadi ryena yang baru . yes yang baru . perkara dah jadi aku tak akan ingat sampai bila bila . aku akan mula menyentuh buku . aku tak akan menangis lagi untuk orang yang dah memang tak sayang aku . no point kan ? sia sia je . hmm . aku akan mula sedar diri dan mula untuk belajar bersungguh sungguh untuk mencapai ape yang aku nak selama nie .

ryena , kau tau tak kau nie dah melampau . kau sorang je anak perempuan dalam keluarga dan kau jugak lah seorang saje cucu perempuan . tolonglah ryena . jgn hampakan parents kau . mereka dah bagi kau macam macam . bilik yang besa , bilik yang cantik , ada meja study , handphone yang mahal , yang cantik , baju yang mahal , kasut , beg , jam . ape lagi yang kau nak haaa ! tak puas lagi ke . kau tau tak kau dah kecewakan ibu kau sendiri dua kali ? kau mmg tak ada perasaan kan ? jgn melampau lah ryena . kau dah teruk sekarang . result exam kau pun dah buad ibu kau kecewa . tolong jaga nama baik ibu kau . satu je yang parents kau nak . tak banyak . hanya kejayaan kau . tolong bg mereka tersenyum bangga tengok anak perempuan mereka dapat keputusan yang bagus , yang tak ada ball pen merah dalam report kad kau . kau sanggup ke tengok papa kau kecewa sebab keputusan PMR kau nanti ? fikirlah .. dia yang akan ambik result kau . dia sayang kau . kau tu anak kesayangan dia . macam macam dh dia bagi kau kan ? dia tak mengeluh langsung kan ? so . kau pun kena macam tu jugak . kau kata nak masuk MRSM kan ? nak jd photographer kan ? so belajar lah .


aku nak berubah bukan sebab sesiapa , aku berubah untuk diri aku :)
ryena yang baru akan mulakan hidupnyaa yang penuh ceria !
macam kanak kanak ribena jee . haha

No comments:

Post a Comment