Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Wednesday, December 29, 2010

hebat !



tahniah malaysia !! hebat gila .

khairul fahmi che mat : awww , keeper terbaik lah .  laser tu bia je . macam hape . maen laser laser pulak . haihh bagus betul lah kau fahmi . tabik springgggg sama luu .

mohd safe mohd sali : haaa nie pun hebat jugakk . bagus bagus . keep it up :)
love you love you . hensem gila kau . terpikat aku ,.






ehem ehem , aku tatau kenapa semalam aku semangat gila nak tengok bola . selama nie tak pena pena aku semangt tengok bola . ohh aku tahu , sbb aku tiba2 semangt tengok bola smalam . sbb aku ada bace paper pasal indon guna laser lah ape lah . then indon cakap malaysia guna ilmu hitam smpai keeper gatal gatal . nak tergelak aku . pastu ada ultraman firefire laser lah . tu yang aku nk tengook tu betul ke guna laser . tengok tengok betul tima indon nk sepak . laser wane hijau . panas gila aku . * tibe tibe panas * , dala keeper hensem si fahmi tu . haih pastu time safe gol tu . perhhh aku jerit jerit mcm org gila nak kena gantung smpai pengsan . happy gila unta lah . yelah , walaupun aku suka tengok cite indon . tak semestinya aku suka warga indonesia . harap maklum ya ibu ibu sama bapak bapak  .



No comments:

Post a Comment