Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Friday, April 13, 2012

FAKE

k , haritu ada budak add syaqil nama dia Dila Huchi. ohh god aku terkejut sebab DP dia gambar aku and adam . puihhh aku bagitahu parents . they all marah gila . lepastu aku keluar dengan syaqil . masa jalan tu aku fikir siapa lah budak tu . nama memang familiar . then aku teringat dekat sedara aku , ija . dia memang suka buat facebook sebabfb dia selalu kena block .

aku guna number DiGi try text ija ,
aku : hai , boleh kenalan ?
ija : capew ni ?
aku : alaaa caye cuke awk larh . awk cumel . fb awk nama dila huchi an ?
ija : yupsss , fb cyew dila huchi .

YESSSSSSS GET IT !!
lepastu aku pun bertexting lah dengan dia . sorry k aku terpaksa puji diri aku and text ayat geli geli sebab nak ranjau dia . then aku cakap .
aku : dila , cyew geram arh dgn awkz xbb awk cumel . gambr awkz cumellllll .
ija : napew geram ? lau geram pegilah lps an geram ho at wn awak . cye edit jew gmbr tho

WTH ! DIA MENGAKU ITU GAMBAR DIA !
then malam tu tengah on call dengan sam pun still texting dnegan dia . cerita dekat sam , dia gelak jee . comel :) ehhh tukar topik . then aku tipu ija cakap
aku : awk , nanti cye nak jumpew awk tawu.cye tingkatan 4,kls kedue.jumpe cye at tmpt ltk bskl.bskl cye warna merah.cye nk bg awk sumting
ija : oh cye nak arh jumpew awakz at situ.hihi awk sekolah pagi an?
aku: yee tapiw takpew cyew tetap tunggu awk cyunk <3
ija : awak ni baik arh dgn cyew . cyew ni masih kosong lg tau . kalau awak nak masok dlm hati cyew boleh jugak .

lepastu aku tak reply sebab cek tidoqqqqqqqqqqqqq .

thennnn esk tu aku bagi tahu parents . ayah kata better kamu call ija suruh dia tukar DP sebelum ayah call dia . aku naik atas call dia . tapi tak dapat . then text dia cakap
aku : pompuan , meh email and password kau ? aku nak tukar DP kau and letak gambar kau . bodoh guna DP aku apesal ?
ija : alaaa tho pun nak marah . yelah email akuw dilahuchi@y.c . password adilla .
aku :  bodoh ! siapa tak marah . kbye
lepastu aku call puteri , bagi dia number ija and email fb semua .kitorang ranjau gila gila . aku tengok friend request dia semua budak GR , haha before tu dia ada add abang aku . bengang gila syamil . then dia post semua gambar real of ija dekat wall . siap maki tapaham tu .

malam tu memang hancur fb dia aku buat . haaa lepastu turn puteri pulak text dia . cehhh ija tu text aku dulu cakap
ija : awk tipuw cye erh? awk takde un at ctu?cyew tunggu lamew aw smpai pukul 1 . lepas tho cye masuk ckolah . 
aku : alaaa cyunk sorry yew cye kene dende larh.nanti kitew jumpe agyyy . lapbiyuu .
hahahahhahahaa geliiii dohh . puteri pun text dia . puteri lagi geli . eeyyy bodoh lah hang .

plus memang aku jual email and password dia . lalalalala biar dia rasa . duhh lawak . tengok yang dia add and yang org approve , semua nya handsome handsome . bukan dia kenal pun . tak padan dengan form 1 . malu aku ada sedara macam dia . tambah adik dia yang suka meniru gaya aku pe bagai semua . OMG ! aku tunjuk fb dia dekat mama and maksu . semua marah . hahahhaahhaa maksu siap plan nak ranjo dia lagi guna ipad upload gambar tahpape . heyy .

lepastu aku langsung tak contact dengan dia dah sebab diadah ada puteri ! bahhahahahahahaha puteri text dia pastu panggil sayang pe bagai siap geli geli lagi / eeyyy aku tak sanggup weh .
then harini aku on fb tengok ada friend request from Dila Huchi . aku try masuk fb dia . ehh tak boleh . then aku tengok photo . ehhh dah hide tapi DP tukar dah gambar aku and dia . sebab sebelum ni aku letak DP dia and kawan dia . BURUKKKKKK . hahaha aku baca info nama orang lain . ayat pun bukan ayat geli tapi ayat kampung makkk . haha aku call puteri tanya dia . puteri kata dia tak masuk fb ija pun .
CEHHH SAH SAH DAH TUKAR PASSWORD . KAWAN DIA TOLONG LETTEW .

so now aku nak mintak tolong kawan lain untuk hack fb dia nak ranjo lagi sampai aku jumpa dia dekat kampung and tunjuk segala message yang dia inbox dengan lelaki masa guna DP gambar aku . bukan lelaki yang HAI dia , dia yang gatai HAI lelaki dulu . eyy dahla gambar aku . sumpah aku malu even diorang tak kenal aku .

* ija , aku tak sangka kau macam ni . Desperate sangat nak boyfriend ke ? sabar lah awak tu baru form 1 . apa nak jadi ni ? aku pun couple jugak masa form 1 tapi aku bukan desperate sangat macam kau sampai couple melalui facebook pun boleh jadi then nak cakap dipermainkan . kau tu yang bodoh faham tak ? Bukan aku nak cakap aku cantik comel apa , tapi cermin diri dulu . Aku dengan kau berbeza . gaya aku gaya kau tak sama . jangan meniru aku boleh ? cukuplah adik kau suka tiru aku macam macam .jangan sampai kau jugak nak . Tunggu dah form 2 form 3 dah ada otak . dah matang boleh fikir . nak couple sukahati kau tapi pandai pandai lah . jangan bodoh sangat . PLEASE . and siap kau jumpa dekat kampung . KBYE .

No comments:

Post a Comment