Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Saturday, March 5, 2011

oyehh

aduh sumpah ngantok gila sekarang . well , tido pun semalam pukul 4 doe . dok ber superman savers lepas gaduh . haha babeng maxis kau fitnah aku . ceitt podaahh ! alah gaduh kejap je . and then calling dia . masa tu pukul dua . aku terjaga sebab malaikat kejut kot suruh baca text . aku tertido . tu yang pukul 2 terjaga tu then terus reply text dia . nasib masa dia text tu pukul 1.43 kot . aku reply pukul 2.16 rasanya . dia tak tido lagi . then kitorang settle . thanks god . settle :) pastu aku call dia smpai pukul 3 lebih rasanya . tengok aku yg tenga ngantok gila gila tapi bila dnga suara dia terus mata terbeliak . fresh gila . boleh garu garu kaki lagi . yang dia pulak ngntok . die mmg macam tu . aha tapi comel sangat . SABO JE LAHH . boleh lagi dia bukak blog yang sedih tu . isshh sebak jee . okey okey stop . satu lagi post di atas . ahhhh aku benci

No comments:

Post a Comment