Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Thursday, February 3, 2011

aktiviti para pelajar yang murni lagi berwawasan ketika perhimpunan

haha well , nie baru masuk bulan dua sekolah . so .
aku saja je cehh tinjau tinjau aktiviti budak2 time perimpunan ,
haha kan prefect , ceehhh snng nengoknyee , ehem tadaaaa ;

- bila dh dapat green light untuk duduk tu for sure mesti kelam kabut duduk smpai tak ingt org belakng , depan , kiri , kanan ,
- kalau budak budak skolah rendah tu , mulalah main tulis tulis dekat blakang kawan , pastu suruh teke ape yg ditulisnya ,
- then curi curi buad homework yg cg bgi . haa kantoi tak siap * mcm aku tak pnah buad jee *
- haaa nie lah masanya pinjam meminjam pengetip kuku . haha
- para pelajar perempuan pula menagmbil kesempatan yee untuk meluahkan perasaan kepada rakan disebelah tentang segala hal ehwal . haha
- yeahh rombongan ke tandas juga semakin ramai yee . haha aku prasan ramai buad f1 yg mengetuai rombongan tersebut , haha
- kalau yg duduk atas jalan tu mulalah kutip2 batu , buad segala rupa , bentuk , jalinan , hahahaha * seni nie *
- erm erm ape lagii . haaaaaa tidak lupa juga yee acara membetulkan tudung . 
eh okey tak tudung aku ?
okey okey , maintain , aku ?
kau pun okey jugak .
-hahahahhahaa yesss nie sure ada punya , tapi aku tak nmpak lah tapi sure punya lah . TIDUR . haha best je boleh sambung tido ken .
- haaaaa amcee suruh bangun and nyayi lagu skolah . hesshh sume malas je nak bngun . then ada yg kebas kaki , haha sakit pinggang pun ada juge .

ermm nie je kut rasanya yang aku pena tengok , masa skolah rendah pun . haha kalau ada lagi . inform okey . ceyy .

No comments:

Post a Comment