Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Saturday, January 1, 2011

silap rumah , maluu wehh aku

ehem ehem hai hoi ape aku merepek nie ? mntang lusa dh sekolah . uurrggh bnci aku . haha smbung balik ,
pagi pagi tadi bngun je lepas mandi main ps2 . game bully , sonok aku sepak trajang org . aww haha . then mama suruh siap nk pg kenduri kawen . i'm ready . smbung balik main game . then masuk kreta , vvoommm jalan pg pengkalan . papa tengok kad tu . tulisan dia double ohh . mcm hape , kedekut tanak bg org makan ke ape . pastu mama ckp rumah dia persiaran 4 . then time lalu tu tak nmpk pun khemah wane biru ( tema biru okey ) haha then mama ckp ha tu ada byk kreta tu , sini lahh . ah pengantin ada , haa kita jalan same pengantin . papa ckp nie persiaran 2 . mama cakap 4 lahh . then turun lahh . buad muka innocent , muka tak puas hati . tatau knape . pastu syarq tnya , mama kate tema biru nie tema kuning . mama ckp alahh tu ada kwn mama tu . betul lah . act tu kwn papa sebenanye , mama sndri ngaku pulak . then makan lah . bapak khemah dua je , apstu tak ada lagu kawin yg selamat pengantin baruuu . jeng jeng jeng jeng jeng selamat berbahgiaa .... tade pun . mcm knduri tahlil . pastu pengantin smpai pun tak ada kompang ke ape ape lah . mmg sadis sungguh . haha then mama ckp , kenapa lain mcm je rumah nie . dala tema kuning pulak . zima kata tema biru . ( zima tu kwn mama ) haha then mama klua kan kad jmputan . pastu mama ckp rumah zima no 128 . pastu papa bisik depan mama nie no 67 . pastu aku yg tenga syok minum buussshh tesembor kuar air , mana tak nyaa . wa SILAP RUMAH bhaii , bahahahahahahaha mama gelak gila gila tahap tak ada tahap dahh . yg papa dok sshh shh suruh diam . mmg lawak gila . first time dlm hidup aku slah rumah . gila lahh . masuk kete sume gelak . then jalan haaa nie lahh rumah dia . ada khemah BIRU . bukan KUNING . hee . then dh slm2 sume papa , mama dgn along ambik makanan . makan lagi . haihh aku dgn syarq gosip smbil makan askem . haihh kalau zima tahu nie sure dia gelak gila gila ahh . haha silap aunty zima .

No comments:

Post a Comment