Saya

My photo
Hello , rinamanaf here , 6teen .

Tuesday, December 21, 2010

asparagustabebeh !

ahahaa dulu myspace anep = anep asparagus . haha

okey dah dah , aku taknak merepek repek macam keling yang selalu menyalu melepaskan anjing nyaa yang mmg seronok berkeliaran di perumahan sri garden yang tiada seorang pun manusia yang juga merupakan kawan aku . yes , faten duduk tmn koperasi lah beron ! tapi aku berasa sngt bersyukur ye kerana ada jugak kwn aku yang since drjah dua yang smpai skarang jd kwn baik aku . haha seghoonokkk betul la haii !

pukul 4.30 , tepat yee . omg ! aku bnci naik basikal . okey sambung . bawak laju laju pg rumah faten . yeaaahh pegi rumah orgg gila tuu . buad hal . huu nak ikut dia balik kampung . mama bg . ibu dia pun bg . tapi teman segan lah pulak . haha . best kalau baluk kampung dia . mesti hilang sumua bosan dlm hidup aku . gahhh ! .
act , aku rasa tenang dgn faten .

No comments:

Post a Comment